Плейбой се завърна на борсата. Акциите на компанията, която бе купена от частен инвеститор преди 10 години, вече се предлагат публично в индекса Насдак на Нюйорксата фондова борса. От медиен конгломерат компанията се преориентира към потребителските продукти и мърчандайзинга.
Компанията „Плейбой“ се завърна на Уолстрийт, след като стана частна през 2011 г. Корпорацията собственик „Маунтийн Крест Акуизишън“ одобри покупката на „Плейбой Ентърпрайсиз“ в началото на февруари в сделка, оценяваща бранда за развлечение на 381 милиона долара.
„Маунтийн Крест“ промени името си на PLBY Group и започна да се търгува в индекса Насдак. Изпълнителният директор на „Плейбой“ Бен Кон определи завръщането на борсата като събитие от голямо значение за един от най-емблематичните брандове в света. Завръщането на борсата на обединената компания бе осъществено чрез механизма SPAC (придобивания със специално предназначение), заемащ около 40% от пазара за първично публично предлагане.
SPAC поема 142 милиона долара съществуващ дълг. Компанията ще получи също 58.5 милиона долара кеш от сделката, включително 50 млн. от закупени акции за нейните институционални и акредитирани инвеститори. Хю Хефнър създаде „Плейбой“ през 1953 г и го превърна в най-популярното мъжко списание в света.