Интернет гигантът Amazon “отваря” свой онлайн магазин в Китай чрез платформа на своите конкуренти от Alibaba. От компанията се надяват да успеят да се наложат на огромния пазар в азиатската страна, съобщава „Бизнес инсайдър“.
Онлайн платформата за търговия ще предлага храна, дамски обувки, играчки и домашни потреби като за начало чрез сайта Tmall.com, който е собственост на китайската фирма Alibaba.
В световен мащаб двете компании се смятат за преки конкуренти. За разлика от Amazon обаче от китайската фирма за търговия все още не предлагат свои продукти на потребителите, а осигуряват само платформа за производителите, предлагащи различни стоки.
“Ние приветстваме Amazon в екосистемата на Alibaba. Присъствието на компанията в Китай ще осигури разнообразие от продукти в онлайн магазина Tmall”, коментира говорителят на китайската фирма.
Очакванията са, че през Tmall ще минават половината от интернет продажбите във втората по големина икономика в света. За първи път Amazon навлезе на китайския пазар през 2004 г. чрез Joyo.com, сайт за търговия с книги, музика и видео.