Wall Street Journal обяви, че предстоящата нова услуга на Apple и конкуренция на Spotify, ще струва 10 долара на месец, а официален анонс трябва да последва до няколко дни.
Тоест сумата, която ще иска Apple за Beats Music/iTunes ще бъде сходна с тази, която потребителите заплащат за конкурентните услуги на Spotify, Rdio и Tidal.
За разлика от Spotify обаче, Apple няма да предлага безплатна версия на своите стрийминг услуги.
Компанията от Купертино ще предложи като алтернатива радио с реклами, на чиито "честоти" ще миксират и подпират парчета реални DJ-и. Въпросното радио ще може да се използва безплатно от потребителите, пише iNews.
Като част от имената, които се споменават, са тези на Dr. Dre, Q-Tip и Дрейк.
WSJ допълва още, че Apple вече е подписала лицензионни сделки с най-големите играчи в бранша - Universal Music, Warner Bros и Sony.
Все още обаче липсва информация какво ще бъде ексклузивното съдържание на новата услуга. В моментните слухове се споменават имената на Tidal, Taylor Swift, Florence и The Machine.