FOREO, шведската технологична компания, предлагаща висок клас иновативни козметични продукти, има нов главен изпълнителен директор – Борис Трупчевич. Стратегическата промяна в ръководството влиза в сила от началото на 2021 г.
Борис Трупчевич ще управлява FOREO през следващия ѝ активен период на иновации, които целят да променят козметичната индустрия изцяло, заедно с основателя Филип Седич, който е и създателят на най-награждаваната продуктовата линия на компанията. Като главната движеща сила зад бранда и стратегическата му визия, Седич ще съдейства за успешното въвеждане на новия главен изпълнителен директор в длъжност, като ще продължи да подкрепя успеха на FOREO в следващите години с фокус върху разработването на нови революционни продукти.
Борис Трупчевич е медиен експерт с над 25 години опит, дългогодишен изпълнителен директор, бивш генерален мениджър на Styria Group Хърватия и активен член на Борда на Международната медийна асоциация INMA. Притежава богат опит в разработването на нови продукти и има силна страст към дизайна, иновациите и новите дигитални технологии.
Професионалният път на Трупчевич включва разнообразие от дейности като продажби и маркетинг, създаване на съдържание, управление на печатни и онлайн медии, дигитални операции. Той ръководи цялостния процес по дигитализация на предходната компания, в която работи. Това включва разработване на редица образователни програми, обучения на служители и сформиране на Data Science екип (екип за обработка и анализ на данни). Неговите продукти, кампании и иновативни инициативи са спечелили повече от 100 международни награди. Непредвидимите промени съпътстват всички позиции, които Трупчевич е заемал досега, и затова той е подготвен да се справи с всяка изненадваща ситуация.
Новият главен изпълнителен директор споделя, че за него FOREO е било любов от пръв поглед.
„Още от първия момент бях истински вдъхновен от смелостта, мисията и амбицията на FOREO. Това, което компанията е постигнала досега, е изключително. Предстои ни обаче още много. Трябва да мислим по-мащабно – как влияем, с какво допринасяме към голямата картина, как да помогнем на хората да живеят по-добре. Да направиш дори един човек по-щастлив е малка стъпка към големия скок. Ако искрено помагаш на хората да се чувстват по-красиви и уверени, то ти променяш живота им в по-добра посока. Именно в това ние във FOREO сме най-добри“, заяви Борис Трупчевич.
Основателят на компанията Филип Седич допълва: „Можем да постигнем още толкова много. Последните 8 години бяха изключително луди и динамични, но това е само началото. FOREO разруши и изгради наново цялата индустрия. Ние създадохме и наложихме наша собствена категория. Това е огромно постижение! Въпреки това обаче знаем, че в нашия голям свят ни е необходимо време, за да се докоснем до всеки. Имаме да извървим дълъг път, докато достигнем до всеки човек“.
Шведският козметичен и технологичен бранд FOREO предлага нови стандарти за красота и грижа: от серията LUNA – устройства за почистване на лице, награждавани десетки пъти, през продуктовата линия UFO, която въведе изцяло нов начин за нанасяне на продукти за лице, до ISSA, която стои зад преоткриването на четката за зъби.
Подходът е дързък – марката не просто подобрява съществуващите дизайни – FOREO Швеция ги разрушава и ги рестартира из основи, като гарантира, че най-добрите продукти не са привилегия само за хората с високи финансови стандарти. FOREO насърчава увереността – когато се чувстваш добре, изглеждаш добре, и мисията е изпълнена! Дебютът на FOREO на пазара е през 2012 г. и в момента брандът присъства в 77 страни в света, като продължава да се разраства.