Най-голямата интернет търсачка Google представи ново си корпоративно лого. Това се случва няколко седмици, след като компанията анонсира сериозно преструктуриране. Така Google стана част от холдинговата компания Alphabet.
Новото лого е по-изчистено и плътно от старата си версия. „G“-логото, което се показва в левия ъгъл на табовете, вече не е в стандартното бяло и синьо, а с нова четирицветна версия.
Четирите цвята формират и иконата на „микрофона“, която се появява навсякъде, където действат услугите за гласови команди при търсенето в Google.
Това не е първият път, когато търсачката променя логото си. Откакто основателите Лари Пейдж и Сергей Брин поставят началото на съвместния си проект като студенти в Станфордския университет, логото е променяно шест пъти. Всяка промяна следва интернет тенденциите и има за цел логото да се чете по-лесно на най-използваните устройства.