Turkish Airlines, авиокомпанията, която лети до повече държави и международни дестинации от всяка друга, спечели 3 награди от GT Tested Reader Survey, организиран ежегодно от списание Global Traveler. Превозвачът бе отличен в провежданата за първи път категория за „Най-добра програма за корпоративни пътувания на бизнес пътници“, а за втора поредна година е победител и за „Най-добра авиокомпания за бизнес класа“ и „Най-добър летищен персонал“.
Наградите на списанието се провеждат за 15-и път, като тази година анкетата е проведена сред над 22 000 пасажери, пътуващи в бизнес и луксозен сегмент, за да се определят най-добрите в повече от 80 категории, свързани с пътуване.
„В Turkish Airlines ценим високо нашите бизнес и корпоративни пътници. Много от отличителните белези на награждаваните услуги на авиокомпанията са резултат на дългосрочната визия за създаване на безпроблемно цялостно преживяване за тях и тези награди са доказателство именно за нашата клиентски-ориентирана философия – каза Мерт Дорман, старши вицепрезидент Корпоративен маркетинг и канали на дистрибуция, Turkish Airlines. – Благодарим на нашите пътници, членовете на Корпоративния клуб и на списание Global Traveler за признанието и отличаването на нашите продукти и услуги.“
В световен мащаб Turkish Airlines Corporate Club е една от най-всеобхватните корпоративни програми за редовни пътувания, като е разработена така, че да предлага едновременно голямо разнообразие от рентабилни и премиум услуги за корпорациите. Няма такса за присъединяване, а членовете получават предимства като ексклузивни отстъпки, специални багажни предимства, гъвкавост при промяна/анулиране без такси, безплатни билети, ъпгрейди и достъп до пътнически салони.
В допълнение, важна част от бизнес и корпоративните пътувания е достъпът до дестинации по целия свят. Turkish Airlines лети до над 300 локации в 124 държави на 5 континента и свързва 17 града в Северна и Южна Америка с повече от 40 държави на разстояние по-малко от 3 часа от Истанбул. Летище Истанбул, което ще бъде най-големият международен център по отношение на пътнически капацитет, ще доведе до откриването на още повече дестинации и ще предложи нови, иновативни продукти и услуги, за да отговори на променящите се нужди на съвременния пасажер.
Мерт Дорман прие отличието за „Най-добра програма за корпоративни пътувания на бизнес пътници“ от името на Turkish Airlines по време на церемонията по връчване на наградите в Бевърли Хилс, Калифорния, САЩ. Заедно с него бе и г-н Ерсен Енгин, генерален мениджър на Turkish Airlines – Лос Анджелис, на когото бяха връчени призовете за „Най-добра авиокомпания за бизнес класа“ и „Най-добър летищен персонал“.