Една от водещите независими световни организации за оценка на брандовете и стратегическо консултиране – Brand Finance, обяви резултатите си за 2019 г. Според тях Turkish Airlines е най-ценната марка на Турция във всички сектори. Така превозвачът, който досега е получавал това признание редица пъти, затвърди водещата си позиция.
Коментирайки резултатите, Илкер Айджъ, председател на борда на директорите и изпълнителния комитет на Turkish Airlines, заяви: „Гордеем се с постиженията си, които подкрепят стратегията ни да станем най-добрата авиокомпания в света. Затвърждаването на успеха ни от последните години показва, че работата и представянето ни са устойчиви, както и че сме на прав път. Знаем стойността на това да бъдем национален превозвач на Турция и продължаваме да оперираме полети в 124 държави.“
Brand Finance оценява хиляди марки в световен мащаб чрез своите проучвания, базирани на различни финансови и маркетинг показатели. Всяка година от 1996 г. насам компанията оповестява публично своите резултати и класация, които се формират на база на силата на бранда и съотвените критерии за стойност.