Автомобилният производител Volvo обяви, че ще стартира онлайн продажби на свои коли, като ще заложи повече на новите си модели. Целта на новата маркетингова стратегия на компанията е да се конкурира с германския производител на луксозни возила BMW, пише „Бизнес инсайдър“.
От Volvo съобщават, че ще постепенно ще наложат интернет продажбите. Заедно с това от автомобилният производител планират да направят сериозни инвестиции в дигитално рекламиране.
„Планът е да имаме всички свои коли, пуснати във всички наши магазини, онлайн“, обяснява ръководителят на отдел „Продажби“ във фирмата Алаин Висер.
До сега малко производители на коли са се опитвали да продават директно в интернет. Изключение е американската компания Tesla, която търгува електрическите си коли изцяло в мрежата. Това обаче й донесе сериозни конфликти с търговци.
От Volvo обаче не възнамеряват да пуснат волизата си за продажба само в интернет. Към момента те работят с общо 2000 автокъщи в цял свят, като половината от тях са в Европа.