Генералният изпълнителен директор на Youtube Сюзън Войчички заяви на технологична конференция в Аспен, Колорадо , че онлайн видео платформата „ускорява“ растежа на броя на потребителите си, въпреки жестоката конкуренция, срещу която е изправена. Войчички вярва, че сайтът се справя добре и че всекидневно се увеличават потребителите, които го следят, предават от The Sun Daily.
Преди дни от Facebook обявиха, че близо 4 милиарда клипчета биват гледани всеки ден в най-голямата социална мрежа. Това означава, че от компанията на Марк Зукърбърг са предприели инициатива, която ги превръща в основния опонент на притежаваната от Google видео платфома Youtube.
„Потребителите на Facebook гледат видеа по различен начин. При тях клиповете са в нюзфийда, а и се пускат автоматично. Ние искаме да накараме нашите потребители да „кликат“. Искаме те да бъдат ангажирани. Желаем да ги накараме да кажат: „Аз видях това видео. Пука ми за това видео. Аз дори коментирах под видеото“, сподели Войчички.
Като трите приоритета, които следват пред Youtube, главният изпълнителен директор на платформата, посочи „мобилност, мобилност и мобилност“. Youtube очевидно дават всичко възможно, за да подобрят услугите си на смартфони и таблети. Войчички потвърди, че Music Key, музикалната услуга на сайта, ще бъде пусната в употреба през есента. Тя добави, че новата услуга ще има известни предимства пред Spotify и Apple Music, защото Youtube разполага с огромен музикален каталог.