Компанията, стояща зад содата „направи си сам“, влиза на нож срещу гигантите в хранителната индустрия Coca Cola и Pepsi в телевизионна реклама. По идея е било предвидено рекламата да се излъчи в рамките на Super Bowl.
Лицето на рекламата е актрисата Скарлет Йохансон, но тя няма да бъде видяна по време на най-гледаното шоу в САЩ. При това, не защото Скарлет изглежда твърде секси.
Оказва се, че телевизионният гигант Fox съвсем целенасочено убил рекламата, защото се „страхувал от Coke и Pepsi”, твърди президентът на SodaStream Даниел Бирнбаум.
„И от какво точно се страхуват? В коя реклама в САЩ не се спомената името на конкурента? Това са неща, които са характерни за Китай. Крайно разочарован съм като американски гражданин.“
Иронично или не обаче, спотът с участието на Скарлет само за два дни се превърна в меко казано вайръл видео, гледано вече от близо 3 милиона души.
Видеото, следва: