Веригата магазини за всякакви стоки на дребно Costco обвини конкурентите си в Австралия, че „изяждат“ нейните продажби. От компанията оправдават пред своите инвеститори ниските си продажби в страната с новоизникващи магазини, които „крадат“ клиентите им, пише „Бизнес индайдър“.
Главният финансов директор на фирмата Ричард Галанти коментира, че ръстът на продажбите през четвъртото тримесечие на предходната финансова година и бил най-слаб в Австралия в сравнение със всички други места, където Costco има магазини.
„В международен план увеличението на продажбите ни е в рамките на 8 на сто в местна валута. В Австралия и Япония резултатите са най-слаби, което се дължи на конкурентите, които „изяждат“ нашия бизнес“, смята той.
За последното тримесечие от Costco отчитат ръст на продажбите си в размер на 9% до 35 млрд. долара. На година продажбите им са скочили със 7 на сто до 110,2 млрд. долара, а като цяло годишната им печалба е нараснала с 1% до 2,06 млрд. долара.