Най-скъпият застрахователен бранд в света е AXA. Марката е оценена на 15.031 млрд. долара през 2013 г., става ясно от рейтинга Global 500 2013 на консултантската компания Brand Finance, съобщава
Insmarket.bg.
В рейтинга на 500-те най-скъпи марки влизат 27 застрахователни групи. 11 от застрахователите са подобрили своя имидж, а 16 са го загубили.
Брандът на френския застраховател заема 59 място в световната класация на топ марки, уточнява електронното издание allinsurance. Преди година AXA струваше 13,406 милиарда долара и бе класирана на
61 място в Brand Finance.
Брандът ING е класиран на второ място по стойност. За година малката е намалила оценката си от 13,256 милиарда долара на 12,787 милиарда долара,но въпреки това ING се изкачва от 137 място през 2012
г. на 73 място тази година.
В Global 500 2013 влизат по 2 френски, британски и холандски застрахователни групи, 7 американски, 4 китайски, по 3 германски и швейцарски застрахователя и по една компания от Испания, Япония,
Канада и Италия.
Allianz практически "диша във врата" на ING. За година стойността на бранда Allianz се повиши от 10,951 милиарда долара до 12,657 милиарда долара, което позволи да компанията да се изкачи с две
позиции от 77-мо на 75 място.
Повече за класацията прочетете в Insmarket.bg.