Въздействаща рекламна кампания на Pantene повдига въпроса за неравенството между мъжете и жените в офиса. В едноминутно видео се показва как идентично поведение на работното място често поражда различни асоциации за мъжете и за жените. Подчертава се и проблемът с двойните стандарти за двата пола, пише AdWeek.com.
Така например докато мъжът е виждан като „лидер“, то в същата ситуация жената се смята за „деспотична“. Докато мъжът е смятан за „убедителен“, то жената – за „натрапчива“. Докато мъжът е "поддържан“, жената - „суетна“.
Въздействащото видео породи редица дискусии в мрежата относно имиджа на жената на работното място.
Въпреки всичко да не забравяме, че това е просто реклама на шампоан за коса. Въздействието й върху зрителите обаче е далеч по-силно и ефективно от която и да е било друга реклама на продукт за коса.
Ето го и видеото: