Неравенството между мъжете и жените в една минута

13.12.2013 | 09:30
по статията работи: Мария Стоянова
Въздействащо видео породи редица дискусии в мрежата
Неравенството между мъжете и жените в една минута

Въздействаща рекламна кампания на Pantene повдига въпроса за неравенството между мъжете и жените в офиса. В едноминутно видео се показва как идентично поведение на работното място често поражда различни асоциации за мъжете и за жените. Подчертава се и проблемът с двойните стандарти за двата пола, пише AdWeek.com.

Така например докато мъжът е виждан като „лидер“, то в същата ситуация жената се смята за „деспотична“. Докато мъжът е смятан за „убедителен“, то жената – за „натрапчива“. Докато мъжът е "поддържан“, жената - „суетна“.

Въздействащото видео породи редица дискусии в мрежата относно имиджа на жената на работното място.

Въпреки всичко да не забравяме, че това е просто реклама на шампоан за коса. Въздействието й върху зрителите обаче е далеч по-силно и ефективно от която и да е било друга реклама на продукт за коса.

Ето го и видеото:

Оцени статията:
5.00/2
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 23.01   393 г. – Римският император Теодосий I провъзгласява 9-годишния си син Хонорий за съимператор. 1482 г. – Излиза първото печатно издание на Петокнижието. 1556...