Пощенска Банка пуска първия банков кредитен чатбот

31.08.2018 | 13:00
по статията работи: econ.bg
С електронния виртуален асистент може да говорим в Messenger на Facebook 24/7
Пощенска Банка пуска първия банков кредитен чатбот
Снимка: БГНЕС

Пощенска банка разработи първия банков кредитен чатбот у нас – EVA, който ще отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger. Той ще е на линия 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти като потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията. Със стартирането на собствен чатбот Пощенска банка прави поредна крачка в прилагането на иновативни финансови решения и услуги, които да улесняват максимално потребителите.

„Идеята за създаването на EVA дойде като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банка и стремежа ни да общуваме с клиентите си по най-удобния за тях начин. Броят на използващите платформата Facebook, непрекъснато се увеличава, като техният брой в България, по данни на www.statista.com, е повече от два милиона. Анализите ни показаха, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им. Нашият отговор на тази потребност е създаването на чатбота EVA. Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с него в Messenger-а, без да нарушават комфорта си. Чрез EVA даваме на потребителите уникалната възможност да изберат подходящи решения според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както комуникират със своите познати. Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече“, коментират от Пощенска банка.

Eva_185x125_2-01 Чатботът представлява софтуерно решение, което позволява да се отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Той е електронен виртуален асистент, който консултира потребителите дистанционно по-бързо и чрез предпочитаните от тях устройствата. Чатботът е модерен и все по-предпочитан начин за комуникация, защото подобрява процеса на обслужване, предлага на потребителите персонализирани услуги и подобрява изживяването им в контакта с компанията. Големият му позитив е, че е на линия 24 часа и е леснодостъпен – само с влизане в Messenger.

EVA, чатботът на Пощенска банка, има собствена Facebook страница –https://www.facebook.com/evapostbank. Потребителите могат да пишат на EVA и през официалната фейсбук страницата на Пощенска банка – www.facebook.com/PostbankBG.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 11.11   307 г. – Лициний става римски император. 1572 г. – Датският астроном Тихо Брахе открива свръхнова в съзвездието Касиопея. 1611 г. – Сключен е...