Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа и една от най-бързо развиващите се авиокомпании в Европа, обяви, че е назначила Джоел Голдбърг (51 г.) на новосъздадената позиция Главен дигитален директор, считано от 1 октомври 2018 г.
Голдбърг ще се отчита директно пред Стивън Джоунс, изпълнителен вицепрезидент и заместник-главен изпълнителен директор на авиокомпанията, и ще отговаря за електронната търговия, анализа на данни и автоматизацията, IT иновациите, IT инфраструктурата и услугите в рамките на групата на Wizz Air.
Голдбърг е бивш старши директор технологии за Европа на NIKE. Преди да се присъедини към NIKE той заема мениджърски IT позиции в различни мултинационални компании, включително G4S, APMaersk и DHL Express.
Йозеф Варади, главен изпълнителен директор на Wizz Air, коментира: „От самото начало цифровите технологии са в основата на успеха на Wizz Air, като 96% от продажбите ни се осъществяват през wizzair.com, който вече е един от десетте най-посещавани сайтове на авиокомпании в световен мащаб. От друга страна, светът около нас и нашите клиенти все повече се фокусират върху цифровите канали и технологиите. Назначането на Джоел Голдбърг като Главен дигитален директор ще гарантира, че дигиталното развитие на Wizz Air не само отговаря на настоящите, но и предвижда бъдещите нужди на нашите клиенти. Присъединяването му към екипа ще гарантира и подобряване на нашата бизнес ефективност по пътя към целта ни да станем безспорен лидер по ефективност на разходите сред европейските авиокомпании.“