Илияна Миладинова е новият HR мениджър за две от бизнес направленията на водещата фармацевтичната компания Sanofi за Централна и Югоизточна Европа.
Тя ще управлява HR политиката на компанията за бизнес направленията „Лекарства без лекарско предписание“ и „Лекарства Обща медицина и бързоразвиващи се пазари“ в девет държави в региона - България, Сърбия, Словения, Хърватска, Македония, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Косово и Албания. Основният фокус на Илияна в Sanofi ще бъде развиването и прилагането на устойчиви програми и решения в областта на HR, които трансформират работната среда, допринасят за стратегическото развитие набизнеса и са смислени за хората.
Едновременно с това тя ще оглави оперативното управление на човешките ресурси за всички направления на Sanofi в България, Македония и Косово.
Илияна Миладинова е професионалист с над 15 години опит в областта на човешките ресурси. Преди да се присъедини към екипа на Sanofi е работила за големи международни компании като Interbrew, Eurobank, William Hill. В последните пет години е била Мениджър Човешки ресурси на William Hill Bulgaria. Илияна е също сертифициран коуч и фасилитатор със солиден опит във воденето на вдъхновяващи обучения, които провокират лична осъзнатост.
Има придобити магистърски степени по „Културна антропология“ и „Философия“ от Софийския университет „Св. Климент Охридски“.
Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората по време на техните здравословни предизвикателства. Ние предпазваме от заболявания чрез ваксините ни, предоставяме иновативни лечения, за да победим болката и намалим страданията. Ние сме едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания. С повече от 100 000 служители в 100 държави, Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.
Компанията е лидер по продажби в България, като заема 5-то място и 4-то място сред иновативните компании в страната. Структурата на Sanofi включва пет глобални бизнес направления: „Диабет и сърдечно-съдови заболявания“, „Лекарства Обща медицина и бързоразвиващи се пазари“, „Sanofi Genzyme“, „Sanofi Pasteur“ и „Лекарства без лекарско предписание“. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.