Евелин Де Лирснайдер e новият Изпълнителен директор на компанията Кока-Кола за България от февруари тази година. Тя работи за компанията от 2008, като успява да затвърди уменията си в различни аспекти на бизнеса, включително търговия, маркетинг и техническо управление. След като е работила в Белгия, Дания, Исландия и Австрия, Евелин идва в България със своя съпруг и двамата им сина, заредена с ентусиазъм за развитие в персонален и бизнес план.
“С удоволствие постъпвам на тази позиция, след като от дълго време следя отличните резултати и отговорното отношение и ангажименти на системата на Кока-Кола в България. Тук намирам професионалисти, които спазват високите стандарти на компанията и се грижат за нейното устойчиво развитие. Вярвам, че работата ни заедно ще успее да разгърне потенциала на Кока-Кола още повече, за да постигнем високите цели, които сме си поставили“, споделя Евелин.
За развитието на компанията и нейната дългосрочна стратегия в България, Евелин Де Лирснайдер ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер, Изпълнителен директор на бутилиращия партньор на Компанията Кока-Кола за страната – Кока-Кола Хеленик, който се присъедини към екипа в България през миналата година. Евелин притежава отличителен опит за работа в системата на Кока-Кола по света, партнирайки си в последните години с три бутилиращи партньора – Кока-Кола Хеленик, Кока-Кола Юрипиън Партнърс и Карлсберг.
През първите месеци на 2019, Евелин ще работи върху изграждането на дългосрочна стратегия за развитие на компанията в България, фокусирайки се върху устойчивото развитие и отговорност. Сред нейните приоритети са:
Разширяване на разнообразието и иновациите в портфолиото от напитки на компанията и навлизането в нови категории с повече хранителни ползи за потребителите.
Лансирането на все повече вкусове и варианти с по-малко или изцяло без калории на основните газирани напитки с марките Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, за да могат потребителите да се наслаждават на любимите си вкусове с минимално количество калории. Част от този ангажимент е и предоставянето на ясна и лесно достъпна цветово кодирана информация за хранителните стойности в състава на газираните напитки на компанията, чрез въвеждане на т. нар. цветни етикети за хранителния състав, които започнаха да се появяват поетапно на бутилките и кеновете от декември 2018.
Постигането на поетите от компанията глобални ангажименти за Свят без отпадъци, чрез изграждането на устойчиви партньорства и местни инициативи с Кока-Кола Хеленик и Фондацията на Кока-Кола за достигането на поставените цели да събере и рециклира 100% еквивалента на генерираните от своите продажби пластмасови опаковки и кенове до 2030 г., като:
Направи рециклирането и разделното събиране по-достъпно за потребителите
Спомогне за повишаването на културата и разбирането на обществото за разделното събиране и рециклиране
Продължи да се фокусира върху създаването и въвеждането на 100% рециклируеми опаковки
Използва все повече рециклирани материали за производството на своите опаковки.
Евелин има магистърска степен като инженер по “Хранителна технология” и Бизнес магистратура от INSEAD, Франция. Преди да се присъедини към Кока-Кола, Евелин е била 3 години част от екипа на Bain & Company, консултантска компания, която работи по проекти в FMCG сектора.