Нора Бешкова поема позицията мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД. На нея тя ще ръководи и развива присъствието на марките DEVIN, Granini и Red Bull в над 35 000 обекта от търговската мрежа в цялата страна.
Професионалният път на Нора Бешкова в компанията започва от маркетинговия отдел в края на 2015 г. на позицията „Маркетинг анализатор“. През 2017 г. тя е повишена в мениджър „Пазарни проучвания и потребителски нагласи“. Година по-късно, Нора поема нова посока на развитие в отдел „Продажби“ и оглавява търговските функции за Red Bull и Granini на национално ниво. Преди Девин ЕАД, Нора Бешкова натрупва солиден опит в сферата на бързооборотните стоки, като над 3 години е консултант „Пазарни проучвания“ в GfK България.
„Девин е компания, известна с изключителното си присъствие в търговските обекти и за мен ще бъде предизвикателство да надградя вече постигнатото. Оценявам доверието и възможностите, които ръководният екип ми предоставя за пореден път. Вярвам, че заедно с екипа от професионалисти, с които работя, ще успеем да осъществим амбициозните планове за развитието на бизнеса“, сподели Нора Бешкова, мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД.
„Нора е сред примерите в нашия екип за професионалист, който показва отлични умения, амбиция, отговорност и така често надхвърля заложените цели. Всеки такъв човек при нас има възможност да се развива в повече отдели и направления. Гордеем се с това, че Девин е компания, която предоставя широки хоризонти за служителите си, които демонстрират страст към работата си и искрено любопитство“, допълва Таня Младенова, ръководител „Човешки ресурси“ в Девин ЕАД.
Нора Бешкова има бакалавърска степен по „Бизнес администрация“ от Американския университет в Благоевград и магистърска степен по „Информационен мениджмънт“ от Тилбурския универститет в Нидерландия.