Съветът на директорите на Air France-KLM и Air France реши да промени управлението на групата, за да се подпомогне изпълнението на нов проект и подобряване на процеса на вземане на решения.
Функциите на председател и главен изпълнителен директор на Air France вече са разделени и Жан-Марк Жанайак, председател на Air France-KLM също е назначен и за председател на Air France.
Франк Търнър, досегашен изпълнителен вицепрезидент инженеринг и поддръжка на Air France-KLM, е назначен за главен изпълнителен директор на Air France.
Фредерик Гажи е назначен главен финансов директор на групата Air France-KLM и заменя Пиер-Франсоа Риолачи, който обяви намерението си да напусне преди няколко месеца.
"Имам пълна вяра в качествата на Франк Търнър за ускоряване на трансформацията и растежа на Air France, и мобилизиране на цялата енергия на Дружеството около успеха на новия проектTrust Together. Цялата кариера на Франк Търнър е свързана с групата, която познава перфектно. Той ще бъде отличен лидер за персонала на Air France, ориентиран е към резултатите и с богат опит в социалния диалог. Това е всичко, от което се нуждае, за да успее в мисията си да служи за растежа на Air France и възстановяване на доверието " - заяви Жан-Марк Жанайак.
Франк Търнър, главен изпълнителен директор на Air France е роден на 12 април 1960 г. Инженер, завършил Националното училище по електроника(ENSEA), Националната консерватория за изкуство и занаяти (CNAM) и Института за администрация на предприятията(IAE) в Париж.
Франк Търнър се присъединява към Air France през 1988 г. като производствен инженерна Конкорд.През 1989 г., отговаря за планирането в отдела за поддръжка на Air France, а през 1992 г. за производството в ремонтните работилници за бордно оборудване. През 1994 г. отговаря за поддръжката на Конкорд.През 1997 г. той поема отговорността за поддръжка на Орли, а през 2000 г., за поддържане флота на средни разстояния на Air France.През 2002 г. е назначен за ръководител за поддръжка на самолетите на регионално, дъщерно дружество на Air France, а през 2007 г. е регионален изпълнителен вицепрезидент експлоатация и поддръжка.
През 2008 г. вече е регионален главен оперативен директор.През 2010 г. става заместник-председател на Air France Industries. От 1-ви юли 2013 г. е изпълнителен вицепрезидент инженеринг и поддръжка на Air France-KLM.