Теленор определи Адриана Попова за своя Старши съветник „Корпоративни комуникации“. Тя ще ръководи отдел „Корпоративни комуникации“ с фокус върху стратегическите комуникации и планиране, управление на репутацията, ангажиране на заинтересованите страни, устойчивост и корпоративна социална отговорност, управление на кризи и връзки с медиите.
„С доказаните си умения в стратегическите комуникации, Адриана ще бъде опитен лидер във връзките с обществеността и ценен съветник към лидерския екип на Теленор“, каза Джейсън Кинг, Главен изпълнителен директор на Теленор България.
Адриана Попова има над 20-годишен опит в предприемачеството и лидерството на компании в сферите на управленското консултиране, технологиите, бизнес и медия интелиджънс и стратегическите комуникации. Тя е опитен консултант в стратегическите комуникации и бизнес развитието с повече от десетилетие опит във връзките с обществеността, бизнес интелиджънс, анализ, киберсигурността и управлението на данни. Адриана е била лидер на множество асоциации, сред които Асоциация за иновации, бизнес услуги и технологии (AIBEST), Българска асоциация по управление на проекти (IPMA Bulgaria) и Глобалният предприемачески мониторинг България (GEM Bulgaria).
„Очаквам с нетърпение да работя с екипа на Теленор. Теленор е обичана и доверена марка в България и притежава огромни възможности за развитие. Комуникациите имат жизненоважна роля в бизнеса на Теленор, от развитието на културата, водена от растежа, до изграждането на репутация и доверие сред клиентите и ключовите заинтересовани страни и стимулирането на търговското представяне на компанията“, каза Адриана Попова, Старши съветник „Корпоративни комуникации“ в Теленор България.
Теленор е водеща телекомуникационна компания с над 3 милиона активни потребители в България. От 1 август 2018 г. Теленор България, заедно с Теленор Унгария и Теленор Сърбия и Черна Гора, са част от PPF Group.
PPF Group инвестира в множество пазарни области – финансови услуги, телекомуникации, биотехнологии, недвижими имоти и машиностроене. PPF Group оперира в Европа, САЩ и Азия. Групата притежава активи на стойност, достигаща 48.6 млрд. евро (към 31 декември 2019 г.).