Видеото, което обяви, че показва как непознати се целуват пред камера за пръв път, стана изключително популярно в платформата за споделяне на клипове YouTube. Негов автор е Татя Пилиева, която го представи с думите "поискахме от 20 непознати да се целунат за първи път".
За по-малко от 24 часа, видеото, наречено "First Kiss", беше гледано от над 700 хиляди души в YouTube.
Оказа се, че то е заснето с цел реклама, но едва ли някой го възприема по този начин.
Много световноизвестни компании хвърлят луди пари за рекламни кампании, но дори и те не могат да се докоснат до направеното от Пилиева.
Това всъщност доказва, че никакво количество пари не може да купи истинските чувства. Участниците в експеримента не са получили хонорари, те са взели нещо много повече. Нещо което не може да
се оцени. Толкова истинско преживяване се случва много рядко. Социалният експеримент ни показва, че за да изпитаме нещо съкровено, не са ни нужни скъпи коли, телефони и часовници.
Уникалната песен на певицата Соко, която е участник във видеото, съпровожда действието и засилва усещането за нежност и неприкосновеност. Текстът на песента гласи "Да се обичаме сега, че после ще бъде късно".
Много е просто. Вземете двама непознати, сложете ги пред камерата и просто им кажете да се целунат.
„Основният трик, не беше да кажа просто снимай“, споделя режисьорката пред "Ей Би Си Нюз". „Заснемала съм и други любовни сцени, но в тази имаше нещо много нежно и специално. Това изпитахме всичките пет човека, които бяхме зад камерите", казва тя.
Късометражният филм е представен от Wren, фирма за женски облекла базирана в Лос Анджелис. Не е никаква изненада, че видеото се превърна в тотален хит с над 10 млн. гледания за първите си два дни в мрежата.
Мелиса Кукър, която е основател на компанията, се обърнала към приятелката ѝ от гимназията Пилиева. Тя я помолила да намери 20 човека, които биха били съгласни да участват в социалния експеримент.
Всички участници са приятели на Кукър и Пилиева, които живеят в Лос Анджелис. Никой от участниците не е получил хонорар за свършеното, въпреки че повечето са модели и актьори.
„Събрахме ги заедно само по инстинкт“, каза Пилиева. „Първоначално бях много притеснена, но сами виждате как реагираха някои от хората.“
Според режисьорката на рекламата, някои двойки толкова им е харесало, че не са спрели да се целуват и след края на снимачния процес.
„Поне една от двойките отидоха в парка след това, друга пък чух, че са отишли на обяд“, обясни Пилиева. „Доволна съм, че поне хората завързаха приятелства. Не знам дали при някои от тях нещата са станали сериозни“.
„Имах чувството, че това е най-дългата целувка в живота ми, но не исках да свършва. Беше толкова истинско“, каза и Соко.
„След това прекарахме следващите четири дни заедно. Не правихме нищо романтично, но имаше истинска връзка между нас. Имам чувството, че това е най-прекасното нещо, с което мога да запомня този експеримент“ сподели Соко.
Дори и никои да не запомни името на фирмата за дрехи, аз съм сигурен, че съдържанието на клипа е останало в съзнанието на всички.
А самото видео, в което напълно непознати се целуват, може да видите в Div.bg.