Дигитализирането на 100-те национални туристически обекта с отличие от BAPRA 2024

05.04.2024 | 17:15
по статията работи: econ.bg
Престижният конкурс, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), за 14-а поредна година отличи проекти и постижения в областта на комуникациите и PR практиките, разпределени в 17 категории
Дигитализирането на 100-те национални туристически обекта с отличие от BAPRA 2024
Снимка: БТС

Yettel спечели две награди в комуникационния конкурс BAPRA Bright Awards 2024. Представянето на дигиталния формат на Националното движение „Опознай България – 100 национални туристически обекта“ бе отличено със сребро в категорията „Специално събитие или лансиране“, а за програмата си „Безопасен интернет и развитие на дигиталните умения“ телекомът получи награда в „Кампания за корпоративна социална отговорност“. 

Престижният конкурс, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), за 14-а поредна година отличи проекти и постижения в областта на комуникациите и PR практиките, разпределени в 17 категории. Двете отличени кампании са реализирани в партньорство с творческата агенция guts&brainsDDB и комуникационна агенция d:istinkt.

Дигитализирането на 100-те национални туристически обекта допринася за популяризирането и опознаването на значими за страната ни забележителности по нов и модерен начин. Иновативният проект на Yettel и Българския туристически съюз (БТС) вече над половин година дава възможност на включилите се в Движението да получават дигитални печати от обектите, равностойни на тези, събирани на хартия.

Третото поредно отличие за инициативата само няколко месеца след официалното ѝ представяне е доказателство за нейната значимост и успешно реализиране. Проектът получи специална награда за иновация в туризма от Министерството на туризма, както и приз за „Интелигентна туристическа дестинация“ от SMARTOURISM.BG.

Програмата за безопасен интернет и повишаване на дигиталната грамотност е най-дългогодишната кампания за корпоративна социална отговорност на Yettel. С нея телекомът подпомага успешното и безопасно дигитално включване на хора от различни възрасти. През 2023 г. компанията успя да достигне и ангажира над 47 000 деца и младежи по темата за сигурността в онлайн пространството, както и да помогне на над 12 000 души да надградят дигиталните си умения.

В началото на годината телекомът представи и темата на фокус през 2024 г. – ролята на родителите за изграждането на дигитална култура у децата. За целта компанията ще надгради инициативата с полезно съдържание в помощ на семействата, свързано с интернет потреблението на децата и рисковете, на които са изложени онлайн.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 30.04   311 г. – Римският император Галерий издава едикт, според който християните са законно признати в Римската империя. 1671 г. – Петър Зрински и Фран Кръсто...