Комисията за финансов надзор изготвя проучване за оценка удовлетвореността от предоставяните от поднадзорните й лица инвестиционни, застрахователни и пенсионноосигурителни услуги и/или продукти, съобщиха от регулатора.
Целта на анкетата е установяване на причините за неудовлетвореност на ползвателите на небанкови финансови услуги, необходимостта от регулаторни промени, повишаване качеството на предоставяните продукти/услуги и оценка на преживяването на потребителите.
Следващата стъпка е предприемане на последващи действия по установяване на добри надзорни и регулаторни практики за повишаване защитата на потребителите и качеството на предоставяните услуги/продукти.
Участниците в проучването ще имат възможност да дадат обратна връзка като потребители на застрахователни, инвестиционни и пенсионноосигурителни услуги/продукти и да допринесат за създаване на условия за бъдещ диалог между регулатор и потребители.
Онлайн формулярът ще бъде активен от днес до 30 юни, уточняват от регулатора.