44% от потребителите пазаруват онлайн хранителни стоки и продукти за домакинството повече от веднъж седмично. Това сочат данни от потребителско проучване сред клиентите на най-големия онлайн супермаркет у нас, съобщава БНР.
В проучването по поръчка на компанията са участвали над 1 200 потребители от София, Пловдив, Пазарджик, Благоевград и Перник. 75% от тях са жени, 25% мъже, в широк възрастов диапазон (26-55 г.).
Големият интерес към този вид пазаруване расте и след строгите мерки на Covid пандемията, казва Иван Александров, основател и изпълнителен директор на онлайн хранителния магазин.
"Все по-голяма част от покупките преминават онлайн. Незаменима част от техните покупки са плодове и зеленчуци, млечни продукти, месо и риба. Т.е. основните продукти без които не можем да седнем на вечеря. Трендовете наистина са в посока все повече хора да пазаруват онлайн заради по-бързата доставка и по-голямото удобство", каза Иван Александров, основател и изпълнителен директор на най-големия онлайн супермаркет.