Причината за отлагането на амбициозния план се налага, тъй като "Sony" не е уточнила детайлите с провайдерите на високоскоростен достъп до Интернет и услуги. Поделението на "Sony" за видеоигри планираше да започне от тази седмица изпращането на видеоигри, музика и филми чрез Интернет до 9 милиона японски притежатели на "PlayStation 2", чрез помощта на девет Интернет провайдера. Планът на компанията да трансформира конзолата PlayStation в устройство за забавление он-лайн, е свързано с друго електронно оборудване. Закъснението, обаче може да даде преднина на конкурента "Microsoft", който планира да активира подобна услуга за конзолите си "Xbox", които пусна на пазара в САЩ през ноември, а на японския и европейския преди месец. Проблемът е, че деветте доставчика на Интернет услуги заявиха, че не могат да започнат изпълнение на услугата, докато не бъдат доизяснени различни детайли, най-вече технически. "Ние все още продължаваме разговорите със "Sony Computer" за уточняване на детайлите", заяви Масакузо Инори, говорител на "NTT Broadband Initiative", един от провайдерите, като добави, че не е ясно кога точно ще бъде стартирана услугата. През февруари "Sony" заяви, че деветте провайдера ще започнат да продават или отдават под наем необходимите приспособления за получаване на услугата, включвайки 40 гигабайтов хард диск и др. До момента провайдерите, сред които "Usen Corp.", телекомът "NTT Communications Corp.", притежаваната от най-големия производител на компютри "NEC" фирма "Biglobe" и поделението за Интернет услуги на "Fujitsu Ltd." - "Nifty Corp." и др. отказаха да уточнят кога устройствата ще бъдат пуснати в продажба или дадени под наем, както и кога ще бъдат преодолени и изяснени всички спорни детайли относно реализирането на услугата. "Sony" е продала 28 милиона броя "PlayStation 2" и "PlayStation" в Япония до момента, което означава, че всеки пети японец притежава тази конзола. Това съобщиха от БГНЕС за ECON.BG.
|