По линия на кампанията на ЕС за здравословно хранене „Вкусната дружина“ пътуващи изложения с автобуси посетиха 173 училища в цяла Европа и донесоха на спортните площадки викторини и игри, за да разкажат на децата относно необходимостта да избират разумно храната си. Приблизително 17 000 деца взеха участие в пътуващите изложения, които продължиха до края на ноември, с помощта на които научиха за ползите от плодовете, зеленчуците и млечните продукти. Още хиляди деца се учат от интерактивния уебсайт „Вкусната дружина“, който сега е в центъра на кампанията „Хапни с нея, пийни с нея, играй с нея!“.
Стартирани от комисаря Мариан Фишер Боуел на 28 септември, пътуващите изложения посетиха Белгия, Франция, Великобритания, Ейре, Естония, Литва и Полша. Дейностите бяха насочени към групите на децата на възраст 8—12 години и включваха първо изложение за нуждата от здравословно хранене, последвано от групови игри и въведение в уебсайта на "Вкусната дружина". Инициативата се прие много положително от училищата, определящи проявите като интересни, образователни и интерактивни.
Макар пътуващите изложения и игрите да приключват тази година, уебсайтът все още привлича голям интерес. Членовете на "Вкусната дружина", под формата на анимирани бунтарски изображения на плодове, зеленчуци и млечни продукти, разказват своите истории, за да предадат на младата публика едно и също послание — хранете се здравословно сега, за да бъдете в добра форма впоследствие, докато играта за търсене на съкровище предлага награди на успешните участници.
Повече информация за "Вкусната дружина" и за здравословното хранене можете да намерите на сайта на инициативата.