Нова страница беше отворена в дългата война между британския вестник Financial Times („Файненшънъл Таймс“) и индийския The Times of India („Таймс ъф Индиа“) за използването на търговска марка Financial Times (FT), пише „Гардиън“.
Пускането на нова притурка във вестника Times of India, която се нарича Financial Times, накара главният изпълнителен директор на британската медия със същото име да отвърне на удара, като публикува цяла страница реклама в друг вестник.
Обявлението в днешния брой на индийския Hindustan Times („Хиндустан Таймс“) е озаглавено: „Съобщение до читателите в Индия от главния изпълнителен директор на Financial Times“. В него се казва: „Financial Times би искал да стане ясно, че международно известния вестник „Financial Times“ в никаква степен не може да се асоциира с идийското заглавие със същото име, публикувано от Times Publishing House – TPH („Таймс Пъблишинг хауз“), част от Bennett, Coleman$Co“.
Times of India използва името FT от почти 18 години. След съдебен спор обаче вестникът е задължен да публикува опровержението, че не е „в споразумение с Financial Times, Лондон“. В момента обаче новата притурка не съдържа това твърдение.
Econ.bg видя, че в интернет страницата на Times of India не присъства притурка или свързана страница, която да се казва Financial Times. В същото време обаче логото на свързанания
сайт Economic Times наподобява изключително много това на британския вестник.