„Нетинфо“, част от „Нова Броудкастинг Груп“, придоби 51% от Grabo.bg и 51% от Trendo.bg. Това е следващата стъпка в партньорските отношения между двете компании, след като през октомври 2014 г. Нетинфо придоби по 25% от Grabo.bg и Trendo.bg. Като част от сделката „Нетинфо“ придоби и мажоритарния дял от каталога за туристически локации у нас Opoznai.bg, част от Grabo.bg.
„Навлизането на нови онлайн пазари е част от дългосрочната стратегия на „Нова Броудкастинг Груп“ и „Нетинфо“ за разрастване и диверсифициране на онлайн бизнеса“, посочват от компанията.
От дружеството добавят, че за по-малко от година и половина, след първоначалното придобиване на дялове, бизнесът на Grabo.bg и Trendo.bg отчита ръст на приходите от над 50%.