"Компанията подготвя иск за обезщетение на претърпените вреди, произтекли от внезапните промени, засягащи медийната индустрия". Това отговориха от "Нова телевизия" ("Нова броудкастинг груп" е собственост на "Юнайтед груп") на въпроси на "Дневник", свързани с ефекта от забраната на рекламата на хазарт, приета в края на април от предишния парламент.
От групата припомнят, че браншовата организация на телевизионните оператори АБРО вече е подала жалба до еврокомисията, и оценяват забраната като негативна не само за тях, а за целия медиен пазар, особено с въвеждането й в средата на финансовата година.
Оценката е, че е желанието за ограничаване на рекламите не защитава подрастващите, а по-скоро концентрира съобщенията в големите социални мрежи и външната реклама.