Днес в София бяха открити два обновени Центъра за обслужване на клиенти на "ЧЕЗ България". С тях офисите на дружеството, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия стават четири в столицата и осем в Западна България. Центърът в район Запад се намира на ул. „Адам Мицкевич” № 2А, а този в район Север се намира на ул. „Гинци” №32. Новите офиси осигуряват пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромера и други, съобщиха от компанията.
(отляво надясно): Лудвик Балека, търговски директор на "ЧЕЗ България", Стефан Апостолов, директор Обслужване на клиенти
Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на “ЧЕЗ България” за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и по-добри условия за комуникация. Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията предвижда и разширяване на дистанционното обслужване чрез call-център и Интернет.
ЧЕЗ България работи усилено за постепенното подобряване на обслужването на клиентите от Западна България. За улеснение на своите клиенти и за разширяване на мрежата за касови и безкасови плащания, снабдителната компания подписа договори за стратегическо сътрудничество с „Изипей”, „УниКредит Булбанк” и Банка ДСК. В рамките на тези договори местата за плащане на сметките за електрическа енергия на територията на Западна България са над 700. Разписките от плащането на сметките в касовите салони на „УниКредит Булбанк”, ДСК и „Изипей” съдържат цялата необходима информация за клиента.
В услуга на клиентите работи и нова информационна телефонна линия 0700 10 010 на цената на един градски разговор за цяла Западна България. За да подобри двустранната връзка с клиентите и дистанционното обслужване, “ЧЕЗ България” откри и имейл: zaklienta@cez.bg