Застрахователите на автомобили в Русия увеличиха значително разходите за реклама, информира сайтът Insmarket.bg.
Въпреки утвърдения си бюджет за тази година, браншът в лицето на Руския съюз на автомобилните застрахователи (РСА) реши да повиши разгодите по перото за пиар с повече от 100 пъти – от 1,1 милиона до 117,6 милиона рубли.
Допълнителнителните средства ще бъдат дадени за PR-кампания, която цели да убеди властите и обществеността в необходимостта от вдигане на тарифите по задължителната автомобилна застраховка „Гражданска отговорност“. Целевата аудитория са собствениците на автомобили, администрацията на президента, правителството, парламента, ведомствата и медиите в страната.
Онова, което асоциацията ще се стреми да докаже, е, че въпросното увеличение на тарифите за тази застраховка всъщност е изгодно за самите шофьори. Причината е, че срещу малко доплащане те ще получат голямо обезщетение, освен това „застраховката е нещо много добро и полезно“.
Повече за новата рекламна кампания на руските застрахователи на автомобили и за новите условия на „Гражданска отговорност“ вижте в материала на Insmarket.bg.