5 години трябват на Microsoft, за да настигне Google и Yahoo в онлайн рекламата

12.05.2006 | 14:22
по статията работи: econ.bg
Това смята изпълнителният директор на Microsoft Стив Балмър

Изпълнителният директор на Microsoft Corp. Стив Балмър заяви, че има 5-годишна цел за спечелване на по-голям дял от привлекателния пазар на онлайн рекламата, доминиран от Google Inc. и Yahoo Inc., съобщава Reuters.

Балмър заявява, че не е особено щастлив, че трябва да "върви по следите" на двамата лидери в интернет рекламата, но смята, че с постоянство и възможностите на компанията да създава нови технологии, ще може да ги настигне. Това няма да стане бързо, добавя той, като според него ще са необходими около 5 години.

Мicrosoft планира да похарчи допълнително $2 млрд. за една година от юли, като голяма част от тях ще бъдат инвестирани в създаване на онлайн бизнес, подкрепен от реклами по образец на Google и Yahoo.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...