Китайската компания за търговия Alibaba отваря първия си онлайн магазин в САЩ, където ще се конкурира с гигантите в индустрията Amazon и Ebay, предаде „Ройтерс“.
Уебсайтът в момента е в тестовата си версия и е изписано съобщението, че скоро ще бъде достъпен. Чрез него ще се предлага широка гама продукти, включително „уникални предмети, недостъпни за масовия пазар и други сайтове за търговия“, съобщават от Alibaba. Стоките в онлайн магазина ще са от различни категории като мода, дом и градина, бижута, часовници и др.
Съобщението идва малко след като фирмата се приготвя да излезе на борсата в САЩ, от което се очаква да спечели над 15 млн. долара – втората най-голяма сума след като Facebook започна публично предлагане на акциите си през 2012 г.
Alibaba, основана от Джак Мо, контролира 80% от онлайн търговията в Китай и оперира с около 250 млрд. долара през 2013 г. - повече отколкото Amazon и Ebay заедно.