Американският технологичен гигант Apple публикува в неделя две нови телевизионни реклами на таблетите си iPad и iPad mini, които по цялостното си усещане се различават от досегашните кампании на компанията, коментират от онлайн медиятa AppleInsider.
Както можете да видите по-долу, и двата клипа, озаглавени съответно Alive и Together, стартират с различни прилагателни, които минават скоростно през екрана. При избор на даден термин, например „дълбок“, биват демонстрирани няколко различни приложения, които имат по някакъв начин отношение към темата „дълбочина“.
По този начин създателите на двете реклами се опитват да наблегнат не към техническите достойнства на двата таблета, а на уникалната екосистема от над 300 хиляди мобилни приложения, които са направени специално за iPad, и с която според Apple конкурентите все още не разполагат.
Отделно, стилистиката на двете реклами много се различава от тази на клиповете, с които сме свикнали да свързваме продуктите на щатския гигант. Тук „тежкарските“ елементи като приглушената музика и гласа зад кадър тотално отсъстват, заменени от калейдоскоп от френетично променящи се картини и звуци.
Освен с телевизионни клипове, от Apple предвиждат да облъчат аудиторията си и с печатна реклама, която също ще се фокусира върху достъпния за таблетите софтуер.