BILLA е любимата търговска верига на българите за втора поредна година

12.07.2017 | 15:00
по статията работи: econ.bg
Това показват резултатите от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2017 година
BILLA е любимата търговска верига на българите за втора поредна година
Снимка: БГНЕС

За втора поредна година българите избраха BILLA за своята любима търговска верига в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. По данни на организаторите над 30 000 души са гласували за предпочитаните от тях брандове. Класацията премина в три етапа, като до последния кръг достигнаха марките, събрали най-голям брой потребителски гласове. BILLA бе отличена и в категория „Любим работодател“, където зае трето място. Компанията подсигурява над 4300 работни места.

„Изключително сме щастливи, че за втора година потребителите ни гласуват доверие, като определят BILLA за любимата си търговска верига. Непрекъснато се стремим да предлагаме качествени продукти и безупречно обслужване, за да превърнем пазаруването в магазините ни в приятно изживяване. Поредната висока оценка, която получаваме, доказва, че успяваме да постигнем тази цел. Благодарим на потребителите, че отново избраха BILLA. Ще продължаваме и занапред да работим със същия ентусиазъм, за да отговорим на високите им очаквания”, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Наградата любима търговска верига за пазаруване на българите е особено ценна за компанията, тъй като класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ не разчита на жури, а единствено на предпочитанията на клиентите. По този начин се отразяват нагласите на потребителите към брандовете в различни категории.

Отличието от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е поредното признание за BILLA България. Компанията беше високо оценена в независимо пазарно проучване на швейцарската организация ICERTIAS и стана първата търговска верига у нас, получила престижната награда „Приятел на клиентите“. Отличието е резултат от успешната политика на BILLA спрямо потребителите и служителите й, както и от силната й социална ангажираност.

Друго важно постижение на търговската верига от последните дни е забележителното изкачване с 10 позиции в класацията на в. „Капитал“ „Най-големите 100 български компании“. BILLA заема 21-во място, след като през предходната година беше 31-ва. През 2016 г. търговската верига отбеляза и впечатляващ ръст от 15,05%. 

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е единствена потребителска класация в България. Инициативата се провежда за девета поредна година и дава възможност на потребителите да отличат марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Класацията е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. 

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen). 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 21-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...