BILLA е любимата търговска верига на българите за трета поредна година

10.07.2018 | 12:05
по статията работи: econ.bg
Това показват резултатите от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2018 г.
BILLA е любимата търговска верига на българите за трета поредна година
Снимка: БГНЕС

За трета поредна година българите избраха BILLA за своята любима търговска верига в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. По данни на организаторите над 42 000 души са гласували за предпочитаните от тях брандове. Класацията премина в три етапа, като до последния кръг достигнаха марките, събрали най-голям брой потребителски гласове. BILLA заема и почетното трето място в категорията „млечни продукти“ за киселото мляко от собствената марка BILLA Brand.

„Изключително сме горди, че за трети път българите ни гласуват доверие и ни избират за своята любима търговска верига. Фактът, че печелим това отличие за трета поредна година, означава, че поддържаме едно постоянно високо ниво на предлаганите продукти и услуги. Тази награда е особено ценна за BILLA, защото победителите се определят единствено от предпочитанията на клиентите. Те са най-обективното жури и тяхната оценка е най-важна за нас“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Отличието от класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е поредното признание за търговската верига.Тази година компанията получи шест златни медала QUDAL за най-високо качество в България. BILLA събра най-много потребителски гласове в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“, „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за хлебни изделия“, „Отдел за прясно месо“ и „Програма за лоялност“.

Друго постижение на търговската верига от последните дни е 20-а позиция в ежегодната класация на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“. BILLA е и един от най-големите работодатели у нас, нареждайки се на 11-о място сред всички компании на българския пазар. 

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ е единствена потребителска класация в България. Инициативата се провежда за десета поредна година и дава възможност на потребителите да отличат марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Класацията е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 12.12   1443 г. – Варненски кръстоносен поход: В Битката при Златица настъплението на кръстоносците, предвождани от Владислав III и Янош Хуняди, към Одрин е спряно от силна...