HomeMax е новото име на магазини Baumax. Веригата, която смени австрийския си собственик в края на миналата година, променя и концепцията си, позиционирайки се като място за цялостни решения и завършени продукти. Новият собственик обещава да запази традиционно силните сектори „Градина” и „Строителство”, но вече въвежда допълнителни услуги, които са различни от предлагането в другите строителни хипермаркети.
„Световните тенденции се променят и в глобален мащаб вече всички вериги се опитват да следват модела, наложен от ИКЕА –предлагане на цялостно решение за дома, като същевременно клиентът запазва свободата си да комбинира сам различните продукти и материали. Ние искаме да запазим наложените добри практики от предшествениците ни, но ще се съобразим с българските потребности и особеностите на нашия пазар“, коментира управителят на веригата Захари Занев.
Веригата предлага над 40 000 артикула, много от които са от собствена марка.