Лидерът Coca Cola губи 3 на сто от стойността си през последната година, но все пак марката остава начело и през 2007 година, оценена на 65,3 млрд. долара, коментира Взгляд. На второ място се нарежда търговската марка на Microsoft, чиято стойност достига до 58,7 млрд. долара и IBM – 57,1 млрд. долара. И двете компании повишават стойността си – съответно с 3% и 2%. Десетката се допълва от General Electric (51,6 млрд. долара), Nokia (33,7 млрд. долара), Toyota (32,1 млрд. долара), Intel (31 млрд. долара), McDonald`s (29,4 млрд. долара), Disney (29,2 млрд. долара) и Mercedes-Benz (23,6 млрд. долара).
Експертите отбелязват, че стойността на Toyota се повишава с цели 15%, докато Intel губи около 4 на сто от стойността на своята търговска марка.
След Nokia и Mercedes най-добре представилите се европейски компании са BMW(13), Gillette(16), банковия консорциум HSBS(23) и швейцарската Nescafe (24).