В началото на месец април социалната мрежа Facebook обяви, че купила приложението за споделяне на снимки Instagram. Миналата седмица пък компанията на Марк Зукърбърг излезе на борсата. Вчера (21 май) интернет гигантът обяви и поредната си придобивка – приложението Karma заедно с екипа, който го е разработил.
Програмата, която се използва от мобилни устройства под Android и iOS (iPhone OS), припомня на потребителите, че техен колега, познат, близък или роднина има рожден ден, родило му се е дете или има нова работа. Необходимата информация се събира от профилите във Facebook, пише блогът AllFacebook. Накрая Karma предлага няколко продукта от различни вериги за търговия на дребно, както и няколко възможни картички, с които може да бъде зарадван получателят.
Цената на сделката не е ясна. За момента се знае единствено, че 16-тимата служители на Karma ще запазят работата си в Karma. От социалната мрежа изразиха задоволството си от работата на придобитата компания.
Империята на Марк Зукърбърг печели двама лидери, които са много опитни в изграждането на мобилни приложения. Става въпрос за шефа на Karma Лий Линден и за съоснователя Бен Люис. Те имат опит от
работата си в Google и Microsoft, пише сайтът Wallstcheatsheet.com.