Социалната мрежа Facebook влага все повече средства във видео съдържание. Това ще доведе и до навлизането на нов рекламен формат, предаде digital.bg.
Вече се провеждат тестове с реклами, които ще се показват в Watch раздела и в другите секции на социалната мрежа, които потребителите "умишлено посещават, за да гледат видео клипове". Новите реклами ще започнат да се възпроизвеждат под формата на кратки 6-секундни клипове в профилите ни в първите седмици на 2018 г.
Faceook планира да проведе публични тестове с този формат, а ако отзивите са положителни, да го интегрира към всички профили.
Предстоящите видео реклами няма да се показват, когато скролвате в профилите на приятелите си или други хора, а само когато гледате видео и не извършвате никаква друга дейност.
Успоредно с това Facebook ще промени и начина, по който приоритизира определени клиповете в News Feed с идеята да ни показва по-релевантно