Американският производител на автомобили GM удължи гаранциите на избрани превозни средства, модел 2007г., вследствие на ожесточената конкуренция от страна на азиатски фирми, предаде BBC.
Автомобилният гигант е удължил гаранционния срок от 3 на 5 години или 100 000 мили, казват от фирмата. GM се опитва да се пребори с "изостаналото виждане", че колите й не са толкова добри, колкото японските.
Фирмата се опитва да се фокусира по-скоро върху предлагането на качествени модели на потребителите, отколкото върху намаления и отстъпки.
Високите цени на горивата през последните месеци направиха бензиновите автомобили по-малко привлекателни за потребителите и те се насочиха към по-икономичните японски коли. Сега GM и американският й конкурент се стремят да си върнат клиентите обратно.