Google загуби битката за регистрацията на търговската марка на услугата си Gmail в Германия. Според мотивите на съда, наименованието звучи прекалено близко до съществуващия сайт G-mail, който предлага подобни услуги. Google обаче обяви, че невъзможността за паневропейска регистрация няма да попречи на разпространението на услугата, съобщава vnunet.com.
По силата на съдебното решение на съда в Хамбург, Google ще трябва да премахне наименованието Gmail от всички места, на които се споменава на територията на Германия.
По думите на другият претендент за името – Даниел Гирш, от Google са предлагали 250 хил. долара, за да се откаже от съдебното дело.
Gmail дава възможност на потребителите за регистрация на електронни пощи, като все още е в бета версия.
Google няма търговска регистрация на услугата си и във Великобритания, припомня сайта, но това не попречи на разпространението й.