Известните работодателски трикове на Google – от това да дават възможност на служителите си почивки, за да си дремнат, до това да разрешават на инженерите си да отделят 20% от работното си време за разработване на странични иновативни проекти - осигуриха първо място на популярната компания сред корпорациите в САЩ. Това показват данните на годишното изследване Harris Interactive Reputation Quotient, цитирано от Reuters.
С това си отношение към служителите си Google се изкачи на върха на класацията за най-толерантен работодател, като измести оттам Microsoft. Най-голямата софтуерна компания в света се срина до десето място. Най-известното мото на Google, с което печели симпатии, е "Не бъди зъл".
От друга страна популярността на американската авиоиндустрия пада стремглаво. Причината е в орязването на заплатите заради високите цени на горивата и взимането на такси за официално безплатни услуги като обяд и проверка на багажа. Именно отношението към клиентите и служителите е довело до спад в доверието към авиоиндустрията, като сега само 26% от запитаните са посочили самолетните компании като номер едно в сравнение с 31% през миналата година.