Google навлиза и на пазара за радио реклами

17.04.2007 | 13:12
по статията работи: econ.bg
Компанията подписа споразумение за сътрудничество с Clear Chanel

Интернет търсачката Google подписа споразумение за сътрудничество с радиоизлъчвателя Clear Chanel Radio. С този ход интернет компанията ще навлезе и на пазара за радио реклами, коментира vnunet.com. Споразумението дава възможността на Google да публикува реклами в 675 радиостанции с помощта на системата Google Audio Ads. Чрез програмата AdSense, клиентите на компанията ще могат директно да пускат рекламите си в радиоефир.

Clear Chanel е едно от големите радиа в САЩ. Слушателите му са около 110 млн. души.

С подписването на споразумението, Google потвърждава плановете си за трайно присъствие на рекламния пазар и в останалите медии. ПО-рано този месец ръководството на компанията обяви, че с помощта на програмата AdSense ще публикуват реклами в ефира на сателитни телевизии.

Клиентите на Google са доволни от бизнес модела на компанията. Доказателство за това са приходите от реклама, които през 2006 година достигат до 10,6 млрд. долара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 09.01   475 г. – Император Зенон е изгонен от Константинопол. 1317 г. – Филип V е коронован за крал на Франция. 1349 г. – Под претекст, че са носители на чума,...