Google нанесе промени в дизайна на резултатите си при търсене на десктоп потребителите. Въпросните включват промени на начина, по който излизат както органичните резултати, така и рекламите в десктоп версията на търсачката.
В новия дизайн са премахнати линиите за подчертаване, уголемени са размерите на ползваните шрифтове и най-важното – променени са начините, по който рекламите са етикетирани, пише „Машабъл“.
Тези промени изглежда са част от по-сериозен редизайн на резултатите при търсене, с които Google експериментират от миналата есен. Тогава компанията от Пало Алто започна да нанася подобни промени в резултатите при търсене през мобилните устройства.
Обяснението за промените бе, че те ще направят рекламите по-изчистени и оптимизирани за работа със сензорни дисплеи.
Най-голямата промяна сега се състои в начина, по който се индетифицират AdWodrs – таргетираните реклами. В новия изглед Google са премахнали розовата сянка, която излиза зад рекламите в резултатите. Вместо това този тип реками са предшествани от малка жълта кутийка с надпис „ad”.
Източкник: Google