Интернет търсачката Google беше определена за "марка на годината" , изпреварвайки Apple и Coca-Cola, показва изследване на британската компания Interbrand.
На въпроса "Коя световна марка е имала най-голямо отражение върху живота ви през 2002 г.?" 15% от анкетираните (професионални кадри и учащи) от 72 страни единодушно са посочили името на търсачката.
Самото изследване е проведено чрез Интернет и може би това леко е повлияло на резултатите, тъй като Apple Computer е на втора позиция пред гиганта Coca-Cola.
Apple държи по-малко от 3% от PC пазара, но остава много активен в създаването на нови работни места. Проучването отчита и присъствието на IT гиганта на рекламния и медийния пазар.
Apple е събрал 14% от гласовете в мрежата, а Coca-Cola е на трета позиция с 12%. Веригата кафета Starbucks и мебелната компания Ikea са съответно на четвърта и пета позиция.
Информация на Investor.bg.