Google увеличава инвестициите в услугата търсене и онлайн рекламата

11.05.2006 | 12:34
по статията работи: econ.bg
Търсенето на информация в Интернет е най-често използваната услуга

Интернет търсачката Google обяви, че планира да насочи 70% от наличните си средства към бизнеса си с търсене в световната мрежата и онлайн рекламата. Около 20% от приходите ще бъдат насочени за развитието на блоговете и новинарския сайт, както и за услугите Google Mini и Picasa. Останалата част ще бъдат инвестирани в проекта за изграждането на WiFi мрежа в Сан Франкско, съобщава vnunet.com.

Според ръководството на търсачката търсенето в Интернет е една от най-често използваните услуги от потребителите. Това е причината Google да влага толкова средства в развитието на тази част от бизнеса си. Миналия месец компанията обяви, че инвестира в разработването на революционен алгоритъм при търсенето в мрежата.

Другите водещи компании в тази област – Yahoo! и MSN също полагат усилия да отговорят на нуждите на своите потребители. Силната конкуренция в бранша повишава качеството на услугата, подчертава изпълнителният директор на Google, Ерик Шмид.  

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 13.12   1294 г. – Папа Целестин V абдикира от папството, което е първият случай на абдикация на папа в историята на католицизма. 1519 г. – Експедицията на Фернандо...