Щатският производител на електроника Intel реши да тръгне по пътеката, вече утъпкана от Apple, Samsung и Microsoft, и да предлага продуктите си директно на крайния потребител през верига от собствени магазини, пише Engadget.
Амбициозните планове на водещия производител на PC-чипове бяха частично разкрити от изпълнителния директор на Intel Джон Уолъс по време на събитие. Първият магазин от веригата ще отвори врати на 23 ноември в Ню Йорк.
От Intel пуснаха и демо видео, в което се разказва повече за проекта. Можете да го видите по-долу. Към него добавяме и по-стар клип, в който от компанията обясняват идеята си са изграждането на интелигентна система от магазини. Въпросната ще предлага на потребителите повече опции и подобрено изживяване при пазаруване.
За момента се знае със сигурност, че магазините на Intel ще работят с местните бизнеси и общности, за представянето на различни промоции – безплатно кафе или филми, с които да привличат бъдещите си потребители.