Опитването на пържени картофки на McDonald's трябва да бъде като „вървене по прясно натрупал сняг“. Това се каза по време на традиционната среща между гиганта сред веригите за бързо хранене и производителите на картофи McCain, ConAgra Foods Lamb Weston и J.R. Simplot, предаде агенция „Блумбърг“.
Барбара Бут, директор на отдела, който се занимава с вкусовите предпочитания на потребителите, презентира начина, по който трябва да се изготвят популярните пържени картофи на McDonald's. „Затворете очи, ако не можете да познаете какво ядете в следващите три секунди, значи има проблем“, каза Бут на тримата изпълнителни директори и единадесетте представители на фирмите-доставчици по време на дегустацията на пържените картофки. След срещата беше избран и победител - Lamb Weston, който за втори път печели с образеца си от производството си в Айдахо, САЩ.
Докато вериги като Five Guys Burgers and Fries и Smashburger се опитват да привличат клиенти с по-добри бургери, McDonald's повече от всякога обръща внимание на качеството на храната си. Във времената на социалните мрежи и изключително добре информираните потребители голямата хранителна верига е принудена да разкрие произхода на говеждото месо, картофите и останалите продукти, които използва.
Според анализатори даването на повече информация за менюто на McDonald's означава, че компанията се опитва да не загуби части от пазарния си дял заради конкуренти, които се справят по-добре с предаването на информация за произхода на храната си. В момента веригата е започнала кампания за представяне на своите доставчици.
Акцентът върху пържените картофи не е случаен. McDonald's продава над 4 млн. кг на ден в ресторантите си по целия свят.