В България предпочитаме пържените картофи със сирене, но в останалите европейски страни, както и в Северна Америка, най-предпочитаната добавка към тях е кетчупът, пишат от Kulinar.bg. Това с пълна сила важи за американската верига за бързо хранене McDonald's, която работи с щатската корпорация Heinz, най-известна със своите кетчупови продукти, повече от 4 десетилетия.
Преди броени дни обаче стана ясно, че двете компании прекратяват бизнес отношенията си, заради факта, че Heinz са наели бившия шеф на Burger King като свой изпълнителен директор.
Това означава, че всички ресторанти на McDonald’s по целия свят спират да предлагат този кетчуп на клиентите си.
Любопитно е дали това ще се отрази на продажбите им, тъй като Heinz е предпочитана марка от много хора. Тази промяна няма да се отрази осезаемо единствено на Mcdonald’s в САЩ, тъй като веригата там предлага небрандиран кетчуп.
Още през април стана ясно, че бразилецът Бернандо Хийс ще бъде новият изпълнителен директор на Heinz. Бившият служител от висш ранг, който помогна за развитието
на Burger King през последните години, се премества в Heinz малко след като холдинговият конгломерат Berkshire Hathaway
придоби Heinz съвместно с 3G Capital Management.
Отделно 3G Capital притежава мажоритарния дял в Burger King, който придоби през 2010 г.
От McDonald’s съобщиха, че в резултат на промените в мениджмънта на Heinz, са решили да потърсят други доставчици на кетчуп и сосове. Промяната ще стане постепенно, като за нейното осъществяване ще се работи взаимно и от двете страни.